dimecres, 10 d’agost del 2022

Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral / Dijous, 11 d’agost de 2022

Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral / Dijous, 11 d’agost de 2022

----------

«Ens trobem ja a les darreres catequesis dedicades a la vellesa. Avui entrem a la commovedora intimitat del comiat de Jesús als seus, àmpliament recollida a l'Evangeli segons Sant Joan. El discurs de comiat comença amb paraules de consol i promesa: “Que els vostres cors s'asserenin. Creieu en Déu, creieu també en mi. A casa del meu Pare hi ha lloc per a tots; si no n'hi hagués, ¿us podria dir que vaig a preparar-vos-hi estada? I quan hauré anat a preparar-vos-la, tornaré i us prendré amb mi, perquè també vosaltres estigueu allà on jo estic”».

 

(Del Papa Francesc a l’Audiència General d’ahir dimecres 10 d’agost de 2022 – Aula Pau VI del Vaticà).

----------

Paraula del Senyor:

«Aleshores Pere preguntà a Jesús: Senyor, quantes vegades hauré de perdonar al meu germà les ofenses que em faci? Set vegades? Jesús li respon: No et dic set vegades, sinó setanta vegades set». (Mateu 18,21-22). 

----------         

Santoral:

-Santa Clara, verge. 

-Sant Tiburci, màrtir. 

-Santa Susanna, verge i màrtir

----------

Tingueu un bon dijous!

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada