diumenge, 28 de novembre del 2021

Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral / Dilluns, 29 de novembre de 2021

Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral / Dilluns, 29 de novembre de 2021 / Dia Internacional de Solidaritat amb el Poble Palestí - Dia Internacional del Jaguar

----------

«Ahir em vaig reunir amb membres d'associacions i grups d’emigrants i de persones que, amb esperit de fraternitat, comparteixen el seu camí. Però quants emigrants —pensem en això—, quants emigrants estan exposats, fins i tot en aquests dies, a perills molt greus, i quants perden la vida a les nostres fronteres. Molt de dolor en pensar en ells. Alguns, aquesta setmana han intentat creuar el Mediterrani buscant una terra de benestar i van trobar allí, en canvi, una tomba; i de tants altres. Als emigrants que es troben en aquestes situacions de crisis els asseguro la meva oració, i també el meu cor: sàpiguen que estic prop de vostès. Resar i obrar».

 

(Del Papa Francesc, després de la pregària de l’Àngelus - Diumenge 28 de novembre - Plaça de Sant Pere del Vaticà).

----------

Paraula del Senyor:

«El centurió li respon: Senyor, jo no sóc digne que entris a casa meva; digues només una paraula i el meu criat es posarà bo». (Mateu 8,8). 

----------

Santoral:

-Sant Sadurní, Serni o Cerní, bisbe i màrtir.

-Sant Demetri, màrtir.

-Santa Il.luminada, verge.

----------

Tingueu un bon dilluns!

 

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada