dilluns, 9 d’agost del 2021

Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral / Dimarts, 10 d’agost de 2021

Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral / Dimarts, 10 d’agost de 2021 / Pluja de Meteors “Llàgrimes de Sant Llorenç o Perseids” - Dia Mundial del Lleó

----------

«En altres paraules, nosaltres, sense Ell, més que viure, sobrevivim: perquè només Ell ens nodreix l'ànima, només Ell ens perdona d'aquest mal que solos no aconseguim superar, només Ell ens fa sentir estimats encara que tots ens decebin, només Ell ens dóna la força d'estimar, només Ell ens dóna la força de perdonar en les dificultats, només Ell dóna al cor aquesta pau que cerca, només Ell dóna la vida per sempre quan la vida aquí en la terra s'acaba. I el pa essencial de la vida».

 

(Del Papa Francesc, abans de la pregària de l’Àngelus - Diumenge 8 d’agost de 2021 – Plaça de Sant Pere del Vaticà).

----------

Paraula del Senyor:

«Si algú es vol fer servidor meu, que em segueixi, i s'estarà on jo m'estic. El Pare honorarà els qui es fan servidors meus». (Joan 12,26). 

----------

Santoral:

-Sant Llorenç, diaca i màrtir.  

-Sant Deodat o Adeodat, proletari. 

-Santa Astèria, verge i màrtir.

----------

Tingueu un bon dimarts!

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada