dijous, 22 de juliol del 2021

Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral / Divendres, 23 de juliol de 2021

Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral / Divendres, 23 de juliol de 2021 / Dia Mundial de les Balenes i els Dofins - Dia Mundial de la Síndrome de Sjögren

----------

«Benvolguts avis i àvies, us preguntareu: les meves energies s'estan esgotant i no crec que pugui fer molt més. Com puc començar a comportar-me de manera diferent quan el costum s'ha convertit en la norma de la meva existència? Com puc dedicar-me als més pobres quan tinc ja moltes preocupacions per la meva família? Com puc ampliar la mirada si ni tan sols se'm permet sortir de la residència on visc? No és ja la meva solitud una càrrega massa pesada?».

 

(Del missatge del Papa Francesc en ocasió de la Primera Jornada Mundial dels Avis i dels Majors que se celebrarà el diumenge 25 de juliol de 2021).

----------

Paraula del Senyor:

«Estigueu en mi, i jo estaré en vosaltres. Així com les sarments, si no estan en el cep, no poden donar fruit, tampoc vosaltres no en podeu donar si no esteu en mi». (Joan 15,4).

----------

Santoral:

-Santa Brígida, religiosa, patrona d’Europa.  

-Sant Bernat d’Alzira i Santes Maria i Gràcia, màrtirs. 

-Santa Cunegunda, religiosa.

----------

Tingueu un bon divendres!

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada