divendres, 19 de febrer del 2021

Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral / Dissabte, 20 de febrer de 2021

Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral / Dissabte, 20 de febrer de 2021 / Dia Internacional del Gat - Dia Mundial de la Justícia Social - Dia Internacional de la Pipa - Dia Mundial del Pangolí

----------

«Preguntem-nos: Cap a on em porta el navegador de la meva vida, cap a Déu o cap al meu jo? Visc per a agradar al Senyor, o per a ser vist, lloat, preferit, posat en el primer lloc i així successivament? Tinc un cor "ballarí", que fa un pas cap endavant i un cap endarrere, estima una mica al Senyor i una mica al món, o un cor ferm en Déu? Em sento a gust amb les meves hipocresies, o lluito per alliberar el cor del plec i la falsedat que l'encadenen?».

 

(De l’homilia del Papa Francesc a la Missa del Dimecres de Cendra - Basílica de Sant Pere del Vaticà - 17 de febrer de 2021). 

----------

Paraula del Senyor:

«El metge, no el necessiten els qui estan sans, sinó els qui estan malalts. No he vingut a cridar els justos a convertir-se, sinó els pecadors». (Lluc 5,31-32). 

 ----------

Santoral:

-Beat Maurici Proeta, religiós.

-Beata Júlia Rodzinska, verge i màrtir.

-Sant Eleuteri, bisbe.

-Sant Francesc i Santa Jacinta de Jesús Marto, nens vidents de Fàtima.

-Sants Nemesi i Potami, màrtirs.

-Santa Amada, religiosa.

-Beat Maurici Proeta, agustinià. 

-Sant Nil, bisbe i màrtir.

----------

Tingueu un bon dissabte!

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada