dimecres, 27 de novembre del 2019

Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral / Dijous 28 de novembre de 2019


Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral / Dijous 28 de novembre de 2019
----------
«"Protegir tota vida" va ser el lema de la meva visita al Japó, un país que porta les cicatrius del bombardeig atòmic i del triple desastre del 2011. En Nagasaki i Hiroshima vaig resar, em vaig trobar amb alguns supervivents i familiars de les víctimes, i vaig reiterar la ferma condemna de les armes nuclears i la hipocresia de parlar de pau construint i venent artefactes bèl·lics. Per protegir la vida cal estimar-la, i avui la greu amenaça, als països més desenvolupats, és la pèrdua de sentit de la vida. Les primeres víctimes del buit del sentit de viure són els joves».

(Del Papa Francesc a l’Audiència General d’ahir dimecres 27 de novembre de 2019 – Plaça de Sant Pere del Vaticà).
----------
Paraula del Senyor:
«Quan tot això comenci a succeir, redreceu-vos i alceu el cap, que el vostre alliberament s'acosta» (Lluc 21,28).
-----------
Santoral:
-Beats Joan Jesús Adradas, prevere, i catorze companys màrtirs.
-Sant Ruf, màrtir.
-Sant Mansuet, bisbe i màrtir.
-Sant Jaume de Màrchia, prevere franciscà.
-Santa Caterina Labouré, verge paüla.
----------
Tingueu un bon dijous!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada