dimarts, 13 de juny del 2017

Bon dia amb el Papa Francesc i Santoral d'avui dimecres 14 de juny de 2017

Dimecres, 14 de juny de 2017

Dia Mundial del Donant de Sang.

      BON DIA
-------------------------------
(El Papa Francesc en l'homilia d'ahir dimarts a la Missa de la capella de la Casa de Santa Marta va explicar que els cristians hem de ser testimonis de sal i de llum pel món, una tasca que el mateix Crist encomanà a l'Església i als qui la formem):

«La proposta cristiana és tan senzilla, però "tan decisiva i tan bella, i ens dóna tanta esperança"...

Ens podem preguntar:

Jo sóc llum per als altres?

Sóc sal per als altres, que dóna gust de la vida i la defensa de la corrupció?

Jo estic aferrat a Jesucrist, que és el 'sí'?

Jo em sento ungit, segellat per Ell?

Us convido que siguem persones en les quals "resplendeixi la llum" perquè així reflectim les obres bones que Déu ha fet en les nostres vides».
-------------------------------
Santoral d’avui:

-Sant Eliseu, profeta (s. IX aC).
-Santa Digna, verge i màrtir.
-Sant Anastasi, prevere i màrtir.
-Santa Elisenda, verge.
-Sant Fèlix, monjo i màrtir.
-Sant Rufí, màrtir.
-Sant Eteri, bisbe.
-Sant Quincià, bisbe.
-Sant Metodi, bisbe.
-------------------------------
Tingueu un bon dimecres!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada