dimecres, 15 de juliol del 2020

Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral / Dijous, 16 de juliol de 2020


Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral / Dijous, 16 de juliol de 2020 / Dia Mundial de la Serp
----------
«Podem, també -una tercera possibilitat de què Jesús parla a la paràbola-, acollir la Paraula de Déu com un terreny on creixen arbustos espinosos. I les espines són l'engany de la riquesa, de l'èxit, de les preocupacions mundanes ... Aquí la Paraula creix una mica, però s'ofega, no és forta, mor o no dóna fruit».

(4.- Del Papa Francesc abans del rés de l’Àngelus, meditant sobre la paràbola del sembrador - Diumenge 12 de juliol de 2020 - Plaça de Sant Pere del Vaticà).
----------
Paraula del Senyor:
«Veniu a mi tots els qui esteu cansats i afeixugats, i jo us faré reposar. Accepteu el meu jou i feu-vos deixebles meus, que sóc benèvol i humil de cor, i trobareu el repòs, perquè el meu jou és suau, i la meva càrrega, lleugera». (Mateu 11,28-30).
 -----------
Santoral:
-Mare de Déu del Carme o del Carmel. 
-Santa Magdalena Albrici de Como, verge. 
----------
Tingueu un bon dijous!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada