divendres, 12 de juliol del 2019

Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral del dia / Dissabte 13 de juliol de 2019


Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral del dia / Dissabte 13 de juliol de 2019
----------
«Que Déu Pare aculli entre els seus braços Vincent Lambert. No construïm una civilització que elimina les persones la vida de les quals considerem que ja no és digna de ser viscuda: tota vida humana té valor, sempre».

(de la piulada del Papa Francesc en el seu compte de Twitter “@Pontifex”, ahir divendres 12 de juliol de 2019). 
----------
Paraula del Senyor:
«A tot aquell qui em reconegui davant els homes, també jo el reconeixeré davant el meu Pare del cel. Però al qui em negui davant els homes, també jo el negaré davant el meu Pare del cel» (Mateu 10,32-33).
----------
Santoral:
-Sant Enric, emperador germànic. 
-Sant Eusebi de Cartago, bisbe. 
-Santa Teresa de Jesús dels Andes, verge carmelitana xilena. 
-Santa Sara, verge.
----------
Tingueu un bon cap de setmana!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada