divendres, 28 de novembre del 2025

Bon dia amb el Papa Lleó - Paraula del Senyor i Santoral / Dissabte, 29 de novembre de 2025

Bon dia amb el Papa Lleó - Paraula del Senyor i Santoral / Dissabte, 29 de novembre de 2025 / Dia Internacional de Solidaritat amb el Poble Palestí - Dia Mundial de la Conservació del Jaguar - Dia Internacional de les Defensores de Drets Humans - Dia de Conscienciació sobre la Síndrome de Menkes

----------

«En una època dramàtica en molts aspectes, en què les persones es veuen sotmeses a innombrables amenaces a la seva pròpia dignitat, el 1700 aniversari del Primer Concili de Nicea és una valuosa ocasió per preguntar-nos qui és Jesucrist en la vida de les dones i els homes d'avui, qui és per a cadascun de nosaltres. Aquesta pregunta interpel·la de manera particular els cristians, que corren el risc de reduir Jesucrist a una espècie de líder carismàtic o superhome, una tergiversació que al final condueix a la tristesa i la confusió»

 

(Del viatge apostòlic del Papa Lleó a Turquia i el Líban amb pelegrinatge a Iznik amb motiu del 1700è aniversari del Primer Concili de Nicea - 27 de novembre al 2 de desembre de 2025)

----------

Paraula del Senyor:

(Lluc 21,34-36): «Vetlleu perquè us pugueu escapar de tot això que ha de succeir».   

----------          

Santoral:

-Sant Sadurní, Serni o Cerní, bisbe i màrtir.

-Sant Demetri, màrtir.

-Santa Il.luminada, verge.

----------

Bon dissabte!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada