dimarts, 22 de juliol del 2025

Bon dia amb el Papa Lleó - Paraula del Senyor i Santoral / Dimecres, 23 de juliol de 2025

Bon dia amb el Papa Lleó - Paraula del Senyor i Santoral / Dimecres, 23 de juliol de 2025  / Dia Mundial de les Balenes i els Dofins - Dia Mundial de la Síndrome de Sjögren

----------

«Signes d'esperança per a la gent gran. Considerant les persones ancianes des d'aquesta perspectiva, també nosaltres estem cridats a viure amb elles un alliberament, sobretot de la soledat i de l'abandonament. Enguany és el moment propici per realitzar-la; la fidelitat de Déu a les seves promeses ens ensenya que hi ha una benaventurança en l'ancianitat, una alegria autènticament evangèlica, que ens demana enderrocar els murs de la indiferència, que amb freqüència apressen els ancians. Les nostres societats, en totes les seves latituds, s'estan acostumant amb massa freqüència a deixar que una part tan important i rica del seu teixit sigui marginada i oblidada».

 

(Del Missatge del Papa Lleó per a la V Jornada Mundial dels Avis i dels Majors a celebrar el diumenge 27 de juliol de 2025).

----------

Paraula del Senyor:

«Aquell qui està en mi i jo en ell, dóna molt de fruit».  (Joan 15,1-8).

-----------

Santoral:

-Santa Brígida, religiosa, co-patrona d’Europa.  

-Sant Bernat d’Alzira i Santes Maria i Gràcia, màrtirs. 

-Santa Cunegunda, religiosa.

-----------

Tingueu un bon dimecres!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada