dissabte, 1 de juny del 2024

Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral / Diumenge, 2 de juny de 2024 / SANTÍSSIM COS I SANG DE CRIST

Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral / Diumenge, 2 de juny de 2024 / SANTÍSSIM COS I SANG DE CRIST

----------

«En adorar a Crist present realment en l'Eucaristia: em deixo transformar per Ell? Deixo que el Senyor, que es dona a mi, em guiï per a sortir cada vegada més del meu petit recinte, per a sortir i no tenir por de donar, de compartir, d'estimar-li a Ell i als altres? Germans i germanes: seguiment, comunió, compartir. Orem perquè la participació en l'Eucaristia ens provoqui sempre: a seguir al Senyor cada dia, a ser instruments de comunió, a compartir amb Ell i amb el nostre proïsme el que som. Llavors la nostra existència serà veritablement fecunda. Amén».

 

(De l’homilia del Papa Francesc en la Missa de la Solemnitat del Corpus Christi - 30 de maig de 2013 – Basílica de Sant Joan del Laterà a Roma). 

----------

Paraula del Senyor:

«Això és el meu cos. Això és la meva sang».  (Marc 14,12-16.22-26).

----------

Santoral:

-Sant Marcel·lí i Sant Pere, màrtirs. 

-Sants Germà, Paulí, Just i Sici, màrtirs. 

-Sant Eugeni I, papa. 

-Sants Potí, Blandina i companys, màrtirs.  

----------

Calendari litúrgic setmanal:

Setmana IX de Durant l’Any.     

---

Litúrgia de les Hores:

Setmana I del Salteri.

----------

Bon diumenge,

BON DIA del SENYOR!

🔔🔔🔔🔔🔔🔔🔔

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada