dimarts, 14 de maig del 2024

Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral / Dimecres, 15 de maig de 2024

Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral / Dimecres, 15 de maig de 2024

----------

«Podem preguntar-nos: Està viu en mi el desig de Déu, el desig del seu amor infinit, de la seva vida que és vida eterna? O estic una mica aplanat i ancorat a les coses passatgeres, o als diners, o a l'èxit, o als plaers? I el meu desig del Cel, m'aïlla, em tanca o em porta a estimar als germans amb ànim gran i desinteressat, a sentir-los companys de camí cap al Paradís?».

 

(Del Papa Francesc abans de la pregària del Regina Caeli – Diumenge, 12 de maig de 2024 – Plaça de Sant Pere del Vaticà).

----------

Paraula del Senyor:

«Que tots siguin u, com tu, Pare, estàs en mi i jo en tu». (Joan 17,11b-19).

----------

Santoral:

-Sant Isidre, llaurador.

-Santa Joana de Lestonnac, religiosa.

-Sant Torquat, bisbe i màrtir.

-Sant Eufrasi, bisbe i màrtir.

-Sant Alfred, rei i màrtir.

----------

Tingueu un bon dimecres!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada