dilluns, 9 de maig del 2022

Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral / Dimarts, 10 de maig de 2022

Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral / Dimarts, 10 de maig de 2022 / Dia Mundial del Lupus - Dia Internacional dels Argans

----------

«L'Evangeli de la Litúrgia d'avui ens parla del vincle que hi ha entre el Senyor i cadascun de nosaltres. Per a fer-lo, Jesús utilitza una imatge tendra, una imatge bonica, la del pastor que està amb les ovelles. I l'explica amb tres verbs: "Les meves ovelles -diu Jesús- escolten la meva veu; jo les conec i elles em segueixen" Tres verbs: escoltar, conèixer, seguir. Vegem aquests tres verbs...».

 

(Del Papa Francesc, abans de la pregària del Regina Caeli – Diumenge, 8 de maig de 2022 - Plaça de Sant Pere del Vaticà).

----------

Paraula del Senyor:

«Jo i el Pare som u». (Joan 10,30). 

----------         

Santoral:

-Sant Joan d'Àvila, prevere i Doctor de l’Església. 

-Sant Antoni de Florència, bisbe.

-Santa Beatriu, verge.

-Sant Damià de Molokai, missioner.

----------

Tingueu un bon dimarts!

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada