dijous, 23 de març del 2017

Bon dia amb el Papa Francesc i Santoral d'avui divendres 24 de març de 2017

Divendres, 24 de març de 2017.

Dia Mundial de la Tuberculosi.

    BON DIA
----------------------------------
Papa Francesc:

<Els catòlics que giren l'esquena a la Paraula de Déu poden perdre el sentit de la fidelitat i convertir-se en catòlics pagans, en catòlics ateus.

Quan no ens parem a escoltar la veu del Senyor acabem per allunyar-nos, en allunyem d'Ell, li girem l'esquena. I si no escoltem la veu del Senyor, escoltem altres veus. Ens tornem sords, sords a la Paraula de Déu.

Cada un de nosaltres avui pot preguntar-se: M'aturo a escoltar la Paraula de Déu?
Prenent la Bíblia a la mà, que m'està parlant a mi? El meu cor s'ha endurit? M'he allunyat del Senyor? He perdut la fidelitat al Senyor i visc amb els ídols que m'ofereix la mundanitat de cada dia? He perdut l'alegria de l'estupor  de la primera trobada amb Jesús?>.

(de la seva homilia a la Missa matutina d'ahir dijous a la Casa de Santa Marta del Vaticà).
----------------------------------
Santoral d'avui:

-Sant Dídac Josep de Càdis, caputxí​.
-Santa Caterina de Suècia, verge.
-Sant Agapit, bisbe.
-Santa Berta, verge.
-Sant Timolau, màrtir.
-Sant Dionís, màrtir.
-Sant Ròmul, màrtir.
----------------------------------
Tingueu un bon divendres!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada