dijous, 23 de febrer del 2017

Bon dia amb el Papa Francesc i Santoral d'avui divendres 24 de febrer de 2017

Divendres, 24 de febrer de 2017 BON DIA.
----------------------------------
Papa Francesc:

<Per al Senyor l'escàndol és destrucció.

Però, quina cosa és l'escàndol?

L'escàndol és dir una cosa i fer-ne una altra; és la doble vida.

La doble vida a tot: "jo sóc molt catòlic, jo vaig sempre a Missa, pertanyo a aquesta associació i a aquesta altra... però la meva vida no és cristiana, no pago el que és just als meus empleats, exploto a la gent, faig negocis bruts, faig blanqueig de diners..."

Una doble vida. Molts catòlics són així, i escandalitzen.

Demano als cristians que examinin la seva consciència i que es decideixin a canviar avui mateix, no demà>.

(ahir al matí durant la Missa a la Casa de Santa Marta del Vaticà).
----------------------------------
Santoral d'avui:

-Sant Modest de Trèveris, bisbe.
-Sant Sergi de Capadòcia, monjo i màrtir.
-Santa Primitiva, verge.
-Sant Edilbert, laic.
-Beata Josepa Naval i Girbés, verge seglar.
-Sant Pretextat, bisbe i màrtir.
-Sant Bartomeu, abat.
----------------------------------
Tingueu un bon divendres!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada