dimecres, 19 d’octubre del 2016

Dijous, 20 d'octubre de 2016.


Dijous, 20 d'octubre de 2016.

Dia Mundial de l'Osteoporosi.

BON DIA.
--------------------------------
De la Catequesi del Papa Francesc durant l'Audiència General d'ahir dimecres a la Plaça de Sant Pere del Vaticà:

<Entre les Obres de Misericòrdia, és troba la crida a la fam i la set: donar de menjar als famolencs i beure als assedegats.

Quan caminem pel carrer i ens trobem amb algú que té necessitat, o un pobre truca a la porta de casa nostra "no ha cap distància entre jo i ell, o entre ell i jo".

"Quina és la meva reacció?" "Evito mirar-lo i vaig a una altra cosa? O m'aturo a parlar i m'interesso sobre el seu estat?"

"Veig si puc acollir d'alguna manera a  aquesta persona o busco lliurar-me d'ella el més aviat possible?"

Potser ella només demani el necessari: una mica de menjar i beure>.
--------------------------------
Santoral d'avui:

-Santa Irene, verge i màrtir.

-Sant Corneli, centurió.
-Sant Andreu de Creta, monjo.
-Sant Artemi, militar màrtir.
-Beat Contardo Ferrini, professor seglar.
-Sant Jordi, diaca i màrtir.
-Sant Modest, levita i màrtir.
-Sant Aureli, màrtir.
-Santa Fausta, verge i màrtir.
-------------------------------
Tingueu un bon dijous!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada