diumenge, 18 de febrer del 2024

Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral / Dilluns, 19 de febrer de 2024

Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral / Dilluns, 19 de febrer de 2024 / Dia Internacional Contra l'Homofòbia al Futbol

----------

«Aquesta tarda, juntament amb els col·laboradors de la Cúria, començarem els Exercicis espirituals. Convido a les comunitats i als fidels a dedicar durant aquest temps de Quaresma i durant aquest any de preparació al Jubileu, que és l'"Any de l'oració", moments específics per a recollir-se a la presència del Senyor».

 

(Del Papa Francesc després de la pregària de l’Àngelus – Plaça de Sant Pere del Vaticà – Diumenge, 18 de febrer de 2024).

----------

Paraula del Senyor:

«Veniu, beneïts del meu Pare, rebeu en herència el Regne que ell us tenia preparat des de la creació del món. Perquè tenia fam, i em donàreu menjar; tenia set, i em donàreu beure; era foraster, i em vau acollir;  anava despullat, i em vau vestir; estava malalt, i em vau visitar; era a la presó, i vinguéreu a veure'm». (Mateu 25,34-36).     

----------

Santoral:

-Sant Gabí, prevere i màrtir. 

-Beat Àlvar de Còrdova, prevere. 

-Sant Conrad de Piacenza, ermità.

-Beata Elisabet Picenardi, verge.

-Sant Jordi, monjo.

----------

Tingueu un bon dilluns!     

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada