dilluns, 22 de maig del 2017

Bon dia amb el Papa Francesc i Santoral d'avui dimarts 23 de maig de 2017

Dimarts, 23 de maig de 2017
   
        BON DIA
-------------------------------
(de la homilia del Papa Francesc en la Missa matutina d’ahir dilluns  a la Casa de Santa Marta del Vaticà, reflexionant sobre l’Esperit Sant, indicant que es qui guia a l’Església, però que per escoltar-lo el cristià ha d’obrir el seu cor):

«On es compren les claus per obrir el cor? No, això és un do, un do de Déu.

"Senyor, obriu el meu cor per jo pugui comprendre el que Tu ens has ensenyat. Perquè jo pugui recordar les teves paraules. Perquè jo pugui seguir-les. Perquè jo arribi a la Veritat plena".

Primera pregunta: Jo demano al Senyor la gràcia que el meu cor estigui obert?

Segona pregunta: Jo intento escoltar l'Esperit Sant, les seves inspiracions, les coses que Ell diu al meu cor perquè jo vagi endavant en la vida de cristià i pugui testimoniar, també jo, que Jesús és el Senyor?

Pensin en aquestes dues coses avui».
-------------------------------
Santoral d’avui:

-Sant Desideri, bisbe i màrtir.
-Sant Joan Baptista de Rossi, prevere i fundador.
-Sant Eutiqui, monjo.
-Sant Basileu, màrtir.
-Sant Mercurial, bisbe.
-Sant Florenci, monjo.
-------------------------------
Tingueu un bon dimarts!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada