dilluns, 27 de gener del 2020

Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral / Dimarts, 28 de gener de 2020


Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral / Dimarts, 28 de gener de 2020 / Dia Europeu de Protecció de Dades – Dia Mundial de la Reducció de les Emissions de CO2
----------
«L’hospitalitat pertany a la tradició de les comunitats i famílies cristianes. Els nostres ancians ens van ensenyar, per exemple, que a la taula d’una casa cristiana sempre hi ha un plat de sopa per a l’amic que passa o per als més necessitats que truquen. I als monestirs el convidat és tractat amb molt de respecte, com si fos Crist. No ho perdem, al contrari, revifem aquests costums que tenen gust d’Evangeli!»

(Del Papa Francesc a la celebració de les II Vespres en la festa litúrgica de la Conversió de Sant Pau, Apòstol – Basílica de Sant Pau Extramurs de Roma – Dissabte, 25 de gener de 2020).
----------
Paraula del Senyor:
«¿Qui són la meva mare i els meus germans? El qui fa la voluntat de Déu, aquest és el meu germà, la meva germana, la meva mare» (Marc 3, 33.35).
-----------
Santoral:
-Sant Tomàs d'Aquino, prevere i doctor de l'Església
-Sant Flavià, soldat màrtir.
-Sant Tirs, atleta màrtir.
-Sant Julià, bisbe de Conca.
-Sant Leònides, màrtir.
-Beata Gentil Giusti, mare de família.
----------
Tingueu un bon dimarts!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada