dijous, 7 de març del 2019

Bon dia amb el Papa Francesc i Santoral d'avui divendres 8 de març de 2019


BON DIA amb el Papa FRANCESC i Santoral d’avui divendres 8 de març de 2019 – Dia de la Dona Treballadora - Dia Internacional de la Dona
---------------------------
«Al començament de la Quaresma, ens farà bé a tots demanar la gràcia de conservar la nostra memòria, preservar la memòria de tot el Senyor, de tot el que el Senyor ha fet en la meva vida: com m'ha estimat, com m'ha estimat. I a partir d'aquest record, seguir endavant.

El benestar, fins i tot el benestar espiritual té aquest perill: el perill de caure en una certa amnèsia, una manca de memòria: estic bé així i oblido el que el Senyor ha fet en la meva vida, de totes les gràcies que m’ha donat i crec que és el meu mèrit i segueixo així. I allà, el cor comença a retrocedir, perquè no escolta la veu del cor: la memòria. La gràcia de la memòria.»
-------
(de l’homilia del Papa Francesc en la Missa matutina  celebrada a la Capella de la Casa de Santa Marta del Vaticà, ahir dijous 7 de març de 2019). 
---------------------------
Santoral d'avui:

-Sant Joan de Déu (1495-1550), religiós portuguès, fundador a Granada de l'Orde Hospitalari (OH), patró dels malalts i dels bombers.
-Sant Veremon (Bermudo) d'Irache, abat.
-Santa Aurèlia de Niça, màrtir.
-Sant Ponç, diaca.
-Santa Herènia, màrtir.
-Sant Adrià, màrtir.
-Sant Filemó, màrtir.
-Sant Julià, arquebisbe de Toledo.
---------------------------
Tingueu un bon divendres!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada