diumenge, 1 d’abril del 2018

Bon dia amb el Papa Francesc i Santoral d'avui dilluns 2 d'abril de 2018


BON DIA amb el Papa FRANCESC i Santoral d’avui dilluns 2 d’abril de 2018 - Dia Mundial de Conscienciació sobre l'Autisme – Dia Internacional del Llibre Infantil
---------------------------
«Després d'escoltar la Paraula de Déu, en aquest passatge de l'Evangeli, se'm presenten tres consideracions:

Primera: l'anunci. Aquí hi ha un anunci: el Senyor ha ressuscitat.

Segona: la pressa. Les dones corren, precipitades a dir: ‘però, hem trobat això’

I la tercera que m'agradaria dir-vos avui és una pregunta: 
I jo? Tinc el meu cor obert a les sorpreses de Déu, tinc pressa o sempre amb aquesta música: Però demà veuré, demà, demà? Com em sorprèn?

I la pregunta: 
I jo, avui, en aquesta Setmana Santa 2018, què faig? Què he estat fent?
-------
(de l'homilia del Papa Francesc en celebrar la Missa del Diumenge de Pasqua, ahir 1 d'abril de 2018, a la plaça de Sant Pere del Vaticà).
---------------------------
Santoral d'avui dilluns dins l’octava de Pasqua:

-Sant Francesc de Pàola (1416-1507), ermità franciscà i fundador Mínims (CR).
-Santa Maria Egipcíaca, penitent.
-Sant Francesc Coll i Guitart, sacerdot, missioner fundador.
-Sant Urbà, bisbe.
-Sant Niceci, bisbe.
-Sant Apfià, màrtir.
-Santa Teodòsia, verge i màrtir.
-Sant Abundi, bisbe.
---------------------------
Tingueu un bon dilluns de Pasqua!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada